Mapa stránky
- Deň Bez Hotovosti
- Black Friday s kartou Cetelem
- Buďte trendy
- Prečo cestovať toto leto s kreditnou kartou?
-
Časté otázky
-
Ukončenie poskytovania nových produktov
- Ak by sa uskutočnil predaj portfólia, bude to mať vplyv na mňa a podmienky splácania revolvingových úverov a osobných pôžičiek?
- Aký bude postup pri revolvingových úveroch, osobných pôžičkách a tovare na splátky? Budem mať rovnaké podmienky splácania ako doteraz?
- Aký dopad bude mať pozastavenie činnosti banky na moje úvery?
- Bude banka poskytovať aj naďalej klientsky servis?
- Budem mať povinnosť predčasne splatiť revolvingové úvery, osobné pôžičky a tovar na splátky?
- Kde si môžem ako klient overiť zostatok na mojej kreditnej karte alebo na úvere?
- Kde si môžem aktualizovať svoje osobné údaje?
- Môžem si ešte nakúpiť na splátky?
- Prečo sa pozastavuje činnosť BNP Paribas Personal Finance SA, slovenská pobočka zahraničnej banky?
- Pred oznámením ukončenia poskytovania úverov som si požiadal o pôžičku. Čo bude s mojou žiadosťou?
-
Kreditná karta Trendy
- Téma: Kreditná karta s TRENDY splátkami
- Čo sú Trendy splátky?
- Výhody Kreditnej karty Cetelem s Trendy splátkami pri čerpaní revolvingového úveru
- Výhody čerpania úverového rámca Kreditnej karty Cetelem s Trendy splátkami prostredníctvom osobitne dohodnutých podmienok s názvom „Trendy splátky“
- Ako čerpáte prostriedky z karty?
- Koľko nákupov môžete urobiť s Kreditnou kartou Cetelem s Trendy splátkami?
- Ako splácate prostriedky vyčerpané z karty?
- Ako budete vedieť, koľko máte minimálne zaplatiť?
- Ako čítať výpis ku Trendy karte?
- Digitálna bezpečnosť
-
Poistenie
-
Poistenie pre prípad krádeže tovaru a home assistance
- Aké doklady je potrebné doložiť poisťovni v prípade havarijnej situácie, zablokovania dverí do domácnosti alebo ak sa pokazí domáci spotrebič?
- Bude poisťovňa plniť aj v prípade vreckovej krádeže tovaru kúpeného na splátky (napr. mobilný telefón)?
- Bude poisťovňa plniť ak poistenému ukradnú tovar v zahraničí?
- Čo je potrebné urobiť v prípade havarijnej situácie, zablokovania dverí do domácnosti alebo ak sa pokazí domáci spotrebič?
- Čo je potrebné urobiť v prípade krádeže poisteného tovaru?
- Čo je preplatené poisťovňou v prípade havarijnej situácie v domácnosti? Bude poisťovňa plniť aj v prípade, že havarijná situácia vznikla v dôsledku živelnej pohromy ( úder blesku, zemetrasenie, záplava....)
- Čo je preplatené poisťovňou v prípade zablokovania dverí do domácnosti resp. v prípade opravy domácich spotrebičov?
- Čo je to Home assistance?
- Čo sa rozumie havarijnou situáciou v domácnosti v rámci Home assistance?
- Ktorý tovar je krytý pre prípad krádeže?
- V prípade, že tovar ukradnú dieťaťu , alebo manželke poisteného, bude poisťovňa plniť?
-
Poistenie schopnosti splácať úver
- Ako postupovať v prípade poistnej udalosti?
- Aký je mesačný poplatok za poistenie a ako sa zmení výška mojej splátky, ak si rozšírim poistenie na kreditnej karte?
- Ako dlho bude poisťovňa za mňa hradiť mesačné úverové splátky v prípade, že prídem o zamestnanie?
- Ako dlho poskytuje poisťovňa poistné plnenie v prípade dlhodobej PN?
- Čo v prípade že som uznaný ako invalid?
- Kedy zaniká poistenie?
- Od kedy po nahlásení poistenej udalosti môžem prestať hradiť úverové splátky?
- Môže klient, ktorý je zamestnaný na dobu určitú pristúpiť k poisteniu, ktoré kryje aj stratu zamestnania?
- Môže mať starobný alebo invalidný dôchodca poistený úver?
- Vzťahuje sa poistné krytie straty zamestnania aj pre prípad, že výpoveď dá klient alebo sa na výpovedi dohodne so zamestnávateľom?
- Formuláre pre oznámenie poistenej udalosti
-
Cestovné poistenie - Európa
- Vzťahuje sa cestovné poistenie aj na prevoz telesných pozostatkov poisteného zo zahraničia?
- V prípade rodinného cestovného poistenia môžeme cestovať napr. ja a môj rodinný príslušník aj osobitné každý sám, alebo musíme cestovať vždy spolu aby sa poistenie vzťahovalo aj na mojich rodinných príslušníkov?
- Kto každý môže byť poistený v rámci rodinného cestovného poistenia?
- Platí cestovné poistenie aj na území SR?
- Čo mám urobiť, ak sa chcem pripoistiť?
- Od akej doby po vyjadrení súhlasu s poistením som poistený?
- Dokedy mi prídu všetky dokumenty k poisteniu?
- Na koho sa mám obrátiť v prípade vzniku poistnej udalosti?
- Poistenie vecí osobnej potreby
- Doplnkové zdravotné poistenie - Druhá pomoc & Druhá pomoc+
-
Poistenie pre prípad krádeže tovaru a home assistance
-
Kreditná karta
- Kreditná karta s TRENDY splátkami
- Ako získam Kreditnú kartu?
-
Slovník pojmov
- Aktuálny úverový rámec
- Maximálny úverový rámec
- Aktuálna disponibilná čiastka
-
Čo je to FATCA?
- Aké informácie poskytne BNP PARIBAS IRS, resp. Finančnej správe SR?
- Aké kroky vykonala spoločnosť BNP PARIBAS na to, aby bola v súlade s režimom FATCA?
- Ako často budem musieť poskytnúť informácie na účely FATCA?
- Ako mám vedieť, či sa ma FATCA týka?
- Aký dopad na mňa bude mať FATCA ak som daňovým rezidentom USA?
- Čo pre mňa znamená FATCA, ak nie som daňový rezident USA?
- Čo sa stane ak odmietnem poskytnúť súčinnosť?
- Čo to je FATCA?
- Kto musí plniť povinnosti podľa FATCA?
- Odkedy je legislatíva FATCA účinná?
- Podlieham režimu FATCA len ak som občanom USA?
- Prečo bola FATCA prijatá?
- Týka sa FATCA len podnikateľských subjektov z USA?
- Ako môžem využívať Kreditnú kartu?
- Ako mám splácať Kreditnú kartu?
- Výpis z Kreditnej karty
- Obnova Kreditnej karty
-
Bezpečnosť a platba na internete
- Ako zistím či je obchodník zabezpečený 3D Secure?
- Aký mám limit pre platby na internete?
- Akým spôsobom môžem potvrdzovať platby na internete?
- Internetovú platbu nie je možné zrealizovať
- Jednorazový SMS kód alebo SMS OTP
- Nemám správne číslo / nemám zadané číslo ku karte
- Neprišiel mi SMS kód
- Nestihol som potvrdiť platbu, ako pokračovať?
- Odmietnutie používania 3DS
- Prišla mi SMS správa s kódom no internetový nákup som nerobil
- Údaje o platbe nie sú správne, ako postupovať?
- Vznikajú nejaké poplatky za SMS alebo potvrdzovanie mobilnou aplikáciou?
- Zadal som nesprávny bezpečnostný kód
- Ako nakupovať na internete s 3D Secure?
- Môžem požiadať o odpoistenie/pripoistenie úveru?
- Akým spôsobom môžem požiadať o odpoistenie/pripoistenie úveru?
- Platba u obchodníka, výber z bankomatu, PIN kód
-
Nákup na splátky
-
Ako mám splácať?
- Kedy mám začať splácať úver?
- Aké údaje potrebujem na úhradu splátok?
- Akým spôsobom môžem hradiť mesačné splátky?
- Môžem uhradiť vyššiu sumu ako je min. mesačná splátka?
- Môžem si predplatiť mesačné splátky?
- Je možné požiadať o zmenu dátumu splatnosti mesačnej splátky?
- Ako evidujete deň úhrady splátky?
- Ako mám postupovať, keď mám uhradenú splátku a napriek tomu mi prišla upomienka?
- Môžem úver aj predčasne splatiť a za aký poplatok?
- Čo zahŕňa mesačná splátka, ktorú Vám uhradím?
- Čo sa stane, ak na úver uhradím vyššiu sumu ako je celá dlžná čiastka?
- Zadal som zlý variabilný symbol pri úhrade mesačnej splátky. Ako mám ďalej postupovať?
- Môžem požiadať o odklad mesačnej splátky?
-
Mám záujem o nákup na splátky cez Cetelem
- Kde môžem Nakupovať na splátky?
- Aké podmienky musím spĺňať?
- Aké doklady potrebujem?
- Ako dlho trvá schválenie úveru?
- Ak nakupujem cez internetového predajcu, komu mám zaslať podpísané zmluvy?
- Aké formy Nákupu na splátky poskytujete?
- Nakupoval som cez Vás tovar na splátky a pokazil sa mi. Kde si mám uplatniť reklamáciu?
-
Ako mám splácať?
-
Pôžička
- Môžem úver aj predčasne splatiť a za aký poplatok?
- Ako môžem splácať Pôžičku Cetelem?
- Čo je to RPMN?
- Čo ak nebudem môcť splácať pôžičku z dôvodu neočakávaných životných udalostí?
- Pracujem v zahraničí, môžem získať Pôžičku Cetelem?
- Aké druhy poplatkov sú spojené s Pôžičkou Cetelem?
-
Čo je to FATCA?
- Aké informácie poskytne BNP PARIBAS IRS, resp. Finančnej správe SR?
- Aké kroky vykonala spoločnosť BNP PARIBAS na to, aby bola v súlade s režimom FATCA?
- Ako často budem musieť poskytnúť informácie na účely FATCA?
- Ako mám vedieť, či sa ma FATCA týka?
- Aký dopad na mňa bude mať FATCA ak som daňovým rezidentom USA?
- Čo pre mňa znamená FATCA, ak nie som daňový rezident USA?
- Čo sa stane ak odmietnem poskytnúť súčinnosť?
- Čo to je FATCA?
- Kto musí plniť povinnosti podľa FATCA?
- Odkedy je legislatíva FATCA účinná?
- Podlieham režimu FATCA len ak som občanom USA?
- Prečo bola FATCA prijatá?
- Týka sa FATCA len podnikateľských subjektov z USA?
- Čo je to Politicky exponovaná osoba?
- Kto je Rezidentom EÚ?
- Zaujíma ma niečo viac
- Čo je to zamestnanecký program Benefito?
- Čo je to osoba s osobitným vzťahom k Banke?
- Čo je to sondáž so zamestnávateľom?
-
Ukončenie poskytovania nových produktov
-
Dokumenty na stiahnutie
- Pôžička
- Kreditná karta
- Nákup na splátky
-
Poistenie
-
Poistenie schopnosti splácať úver
- Dokumenty k poisteniu k osobnej pôžičke
-
Dokumenty k poisteniu k nákupu na splátky
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.11.2022
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.12.2014 - 30.6.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 16.5.2017
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.7.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.8.2021
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 25.5.2018
-
Dokumenty k poisteniu ku kreditnej karte (revolvingovému úveru)
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.10.2021
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.1.2014 - 30.6.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 16.5.2017
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.7.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.8.2021
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 22.2.2018
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 25.5.2018
-
Archív dokumentov pre poistenie (k osobnej pôžičke, nákupu na splátky a revolvingovému úveru)
- Pre poistenie vzniknuté od 1. 11. 2012 podľa Rámcovej zmluvy o poistení CTM3059
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.10.2012
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.10.2011
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 11.6.2010
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.4.2010
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.1.2009
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.4.2008
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 15.1.2006
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.5.2005
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých od 1.10.2004
- Pre poistenie vzniknuté na základe úverových zmlúv uzavretých do 30.9.2004
-
Poistenie pravidelných platieb
-
Dokumenty k poisteniu k osobnej pôžičke
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.8.2021
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 25.5.2018
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.7.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.2.2016 - 30.6.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 01.01.2014 do 31.01.2016
- Dokumenty platné pre zmluvy uzatvorené od 1.12.2020
- Dokumenty k poisteniu ku kreditnej karte (revolvingovému úveru)
- Archív dokumentov pre poistenie (k osobnej pôžičke, nákupu na splátky a revolvingovému úveru)
-
Dokumenty k poisteniu k osobnej pôžičke
- Poistenie vecí osobnej potreby a asistenčných služieb pre domácnosť - Asistent
- Cestovné poistenie – Európa
- Doplnkové zdravotné poistenie
- Formuláre pre oznámenie poistnej udalosti
-
Poistenie schopnosti splácať úver
- Všeobecné