Ako sa tvoria naše súťaže a fotky na Facebook banky?
Asi nikoho neprekvapí, keď v prieskume o Facebookových profiloch bánk vypadla informácia, že klienti chcú čítať nielen o špeciálnych akciách a produktoch banky, ale chcú byť aj zabávaní.
Asi nikoho neprekvapí, keď v prieskume o Facebookových profiloch bánk vypadla informácia, že klienti chcú čítať nielen o špeciálnych akciách a produktoch banky, ale chcú byť aj zabávaní.
Asi najobľúbenejšou formou zábavy sa stali súťaže, v ktorých klienti môžu vyhrať drobnosti, no aj takéto súťaže je potrebné vymyslieť a prichystať. Pred každou súťažou sa stretneme v úzkom kruhu kolegov z marketingu a navrhneme súťažné otázky, ceny, či spôsob propagácie. Doteraz najčastejšie sme v súťažiach využívali autentické fotky nášho maskota Credita v rôznych polohách.
Pri našej práci sme zistili 3 dôležité veci:
- Naša práca je fyzicky náročná a častokrát je potrebné vynaložiť nemalé úsilie pri presunoch
- Naša práca si vyžaduje kreatívne schopnosti a zručnosti – vynájsť sa aj v minimalistických kancelárskych priestoroch a využiť všetky dostupné cesty
- S maskotom Creditom je to ako so zvieratami, nikdy neviete, ako sa bude správať :) tu nám nechcel pomôcť chytiť hodiny.
V každom prípade, súťaže sa stali neoddeliteľnou súčasťou našej komunikácie a aj pomocou nich chceme zviditeľniť našu banku v povedomí ľudí. Veríme, že i naďalej vás budú baviť a radi sa ich zúčastníte.
Vaša banka
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA