Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Cetelem v EKO prostredí

Asi nikoho neprekvapí, keď v prieskume o Facebookových profiloch bánk vypadla informácia, že klienti chcú čítať nielen o špeciálnych akciách a produktoch banky, ale chcú byť aj zabávaní.

My v Ceteleme vždy radi prispejeme k zlepšeniu životného prostredia. Pravidelne sa zapájame do rôznych aktivít, ako napríklad „Do práce na bicykli“ či „Vyčisti svoje mesto“, ktorými môžeme prospieť nášmu prostrediu. A práve preto, keď sme v roku 2016 zvažovali, do akých priestorov sa presťahujeme, jasnou voľbou bola budova, ktorá spĺňala všetky predstavy o udržateľnom pracovnom prostredí.

Naším sídlom sa tak stala budova v komplexe TWIN CITY, ktorá je ocenená prestížnym britským energetickým certifikátom BREEM na úrovni Excellent. Budova zároveň spĺňa energetický certifikát A1 podľa slovenskej legislatívy.

Environmentálna udržateľnosť budovy bola posúdená na základe viacerých parametrov ako bezpečnosť na pracovisku, šetrnosť k životnému prostrediu, ústretovosť k susedným stavbám a okoliu, separovanie odpadu, šetrenie energiou a vodou či dostatočné množstvo vnútornej i vonkajšej zelene zavlažovanej dažďovou vodou.

Všetky kancelárie v tejto budove boli na mieru navrhnuté so špičkovými technológiami na úrovni estetiky, environmentálneho povedomia, funkčnosti a efektívneho využívania zdrojov.

  • Dostatok prirodzeného svetla
  • Inteligentné LED osvetlenie
  • Zabezpečené dostatočné odvetrávanie
  • Výmenníky tepla na rekuperáciu vzduchu
  • Zber dažďovej vody na zavlažovanie zelene
  • Množstvo zelene v exteriéri
  • Recyklovanie a pravidelný zber odpadu

Umiestnenie budovy poskytuje vynikajúci prístup k verejnej doprave, a tiež úložným priestorom pre bicykle. Elektrické nabíjacie stanice a politika zdieľania automobilov demonštrujú záväzok podporovať efektívne využívanie udržateľnej dopravy.

Počas dlhodobej situácie s pandémiou koronavírusu od roku 2020 sme museli aj my pristúpiť k rôznym opatreniam. Naše pracovné prostredie sa prevažne presunulo na tzv. „home office“, čím sa výrazne znížila mobilita našich zamestnancov v rámci dochádzania za prácou.

Naším cieľom v najbližšom období je ešte viac zefektívniť využívanie priestorov našej spoločnosti. Plánujeme zaviesť systém „flexi- office“, ktorý zminimalizuje aktuálny počet nevyužívaných kancelárií  a vytvorí sa systém zdieľaných kancelárií pre viacerých zamestnancov.

Zabezpečí sa tak využívanie minimálneho priestoru na maximum, vďaka čomu zvýšime možnosť šetrenia nákladov nielen na elektrickú energiu a kúrenie, ale aj na cestu našich zamestnancov do práce.

Veríme, že týmto spôsobom zabezpečíme našim zamestnancom čo najkvalitnejšie pracovné prostredie, aby sme spoločne mohli napredovať a prinášať čoraz viac podobných projektov.