Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Neprišiel mi SMS kód

Skontrolujte, či obchodník podporuje 3D Secure. Ak nie je obchodník 3DS, nie je potrebné potvrdiť platbu SMS kódom. Ak je obchodník 3DS, skontrolujte na potvrdzovacej obrazovke telefónne číslo, na ktoré vám bola SMS zaslaná. Doručovanie SMS môže trvať niekoľko sekúnd.

Ak telefónne číslo na potvrdzovacej obrazovke nie je správne, môžete si požiadať o zmenu telefónneho čísla na cez Klientsku zónu alebo telefonicky cez klientsky servis na tel. čísle 0850 11 12 12, voľba č. 2. alebo osobne na pobočke.

V prípade, ak vám neprišiel SMS kód, a na potvrdzovacej stránke je uvedené správne mobilné číslo, máte na stránke k platbe možnosť požiadať o opätovné poslanie SMS kódu. V prípade, ak vám kód nepríde, obráťte sa na klientsky servis Cetelem pre overenie správnosti mobilného čísla, na tel. čísle 0850 11 12 12, voľba č. 2.

V prípade, ak platíte u 3DS obchodníka a nákup bol potvrdený bez použitia SMS alebo mobilnej aplikácie, môže sa jednať o výnimku u takzvaných nízkorizikových transakcií (s nízkou sumou na úhradu).

Navigace Vyhľadávanie
Vyhľadávanie
Klientská zóna