- Ak by sa uskutočnil predaj portfólia, bude to mať vplyv na mňa a podmienky splácania revolvingových úverov a osobných pôžičiek?
Momentálne nedošlo k rozhodnutiu predaja portfólia a existujúce úvery klientov budeme aj naďalej spravovať.
- Budem mať povinnosť predčasne splatiť revolvingové úvery, osobné pôžičky a tovar na splátky?
Klienti budú aj naďalej splácať úvery podľa platných zmluvných podmienok, avšak našim cieľom je, aby mali klienti možnosť splatiť úvery podľa svojich aktuálnych možností.
- Prečo sa pozastavuje činnosť BNP Paribas Personal Finance SA, slovenská pobočka zahraničnej banky?
V sektore, ktorý je mimoriadne ovplyvnený ekonomickou, politickou a sociálnou situáciou, slovenská pobočka nedosiahla potrebnú veľkosť, aby absorbovala vysoké IT investície potrebné pre jej budúce konkurencieschopné pôsobenie. Na základe strategického preskúmania, s cieľom identifikovať dostupné možnosti v záujme klientov, partnerov a zamestnancov, sa žiaľ nepodarilo nájsť stabilný model pre ďalšie fungovanie banky na Slovensku. Skupina BNP Paribas Personal Finance zároveň iniciovala strategický transformačný projekt s cieľom stimulovať rast a ziskovosť a zabezpečiť udržateľnosť svojho modelu. Táto reorganizácia zahŕňa zmenu zamerania geografických aktivít.
- Pred oznámením ukončenia poskytovania úverov som si požiadal o pôžičku. Čo bude s mojou žiadosťou?
Všetky žiadosti klientov prejdú celým procesom rozhodovania a klienti budú informovaní o výsledku posúdenia.
- Môžem si ešte nakúpiť na splátky?
O možnosti nákupu na splátky cez Cetelem sa prosím informujte priamo v predajni, kde ste si tovar vybrali. V najbližších mesiacoch bude poskytovanie nových nákupov na splátky pozastavené.
- Kde si môžem aktualizovať svoje osobné údaje?
Vaše osobné údaje si viete zmeniť priamo vo vašom konte v Klientskej zóne alebo telefonicky na našom klientskom centre. Je dôležité, aby sme evidovali aktuálne kontaktné údaje našich klientov, preto nám prosím nahláste zmenu údajov bezodkladne.
- Kde si môžem ako klient overiť zostatok na mojej kreditnej karte alebo na úvere?
Zostatok si viete overiť vo svojom konte v Klientskej zóne alebo telefonicky na našom klientskom centre.
- Aký dopad bude mať pozastavenie činnosti banky na moje úvery?
Existujúce úvery klientov budeme aj naďalej spravovať, to znamená, že klienti budú aj naďalej splácať úvery podľa platných zmluvných podmienok.
- Aký bude postup pri revolvingových úveroch, osobných pôžičkách a tovare na splátky? Budem mať rovnaké podmienky splácania ako doteraz?
V prvej fáze bude poskytovanie nových úverov pozastavené. Existujúce úvery budeme aj naďalej spravovať, to znamená, že klienti budú aj naďalej splácať svoje revolvingové úvery, osobné pôžičky a tovar na splátky podľa platných zmluvných podmienok.
- Bude banka poskytovať aj naďalej klientsky servis?
Áno, klientsky servis bude aj naďalej k dispozícií pre našich klientov.