Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Digitálna bezpečnosť

Falošné ponuky cez sociálne siete a internet

Stalo sa vám, že vás cez Facebook, Instagram alebo inú sociálnu sieť kontaktovala osoba s cieľom ponúknuť Vám výhodnú pôžičku, ak zaplatíte poplatky vopred?

Naša jediná oficiálna FB stránka je Cetelem Slovensko.

Tu s nami môžete aj četovať. No nikdy vás nebudeme oslovovať cez čet ako prví.

Naše ponuky komunikujeme aj prostredníctvom kampaní, ako napríklad rozhlasové a televízne reklamy s odkazom na našu stránku www.cetelem.sk.

Ako aj priamo u našich obchodných partnerov, formou letákov alebo linku na ich stránkach.

Klientom, ktorí nám dali svoj súhlas, zasielame ponuky e-mailom alebo prostredníctvom SMS.

Komunikáciu vždy začnite prostredníctvom oficiálnej stránky www.cetelem.sk 

Ak ste nezačali komunikáciu vy, neodpovedajte na správy a zablokujte odosielateľa.

V žiadnom prípade neposielajte žiadne peniaze vopred!

Najskôr podpíšeme zmluvy a oznámime vám ako budete splácať. Potom môžete nakúpiť alebo vám pošleme peniaze na účet. Až potom nám pošlete prvú splátku. Súčasťou splátky je nie len splátka požičaných peňazí, ale aj úroky a poplatky. 

Karta v ohrození

Podvodníci sa snažia vylákať nielen vaše osobné údaje, ale hlavne údaje o vašich platobných kartách či prístupy k účtom (časť: Podvodný e-mail).

Nepoužívajte vašu kreditnú kartu na neoverených stránkach a internetových obchodoch.

Neposkytujte číslo karty, dátum expirácie, CVV kód, PIN kód alebo ePIN iným osobám.

Neukladajte si PIN priamo pri kreditnej karte.

Pre potvrdzovanie platieb na internete používajte mobilnú aplikáciu Cetelem, viac TU.

Čo ak zistím, že niekto zneužil moju kreditnú kartu? 

Ihneď svoju kartu zablokujte, aby nedochádzalo k ďalšiemu zneužitiu. Zavolajte nám na tel. číslo 0850 111 212. Zo zahraničia volajte +421 2 5934 27 73.

Nikdy od vás nebudeme žiadať:

  • aby ste sa niekam prihlasovali
  • odblokovali si svoju kartu na pripojenom linku
  • alebo nám poskytli citlivé údaje z kreditnej karty

Viac o blokovaní karty nájdete TU.

 

Podvodný e-mail

Dostali ste e-mail, ktorý naliehavo žiada rýchlu reakciu, napríklad z dôvodu prezradenia prihlasovacieho hesla do vašej klientskej zóny a ponúka vám kliknutie na link?

Zvýšte svoju obozretnosť!

Na prvý pohľad sa síce môže zdať, že ide o oficiálny bankový e-mail, ale:

E-mail je odoslaný z neznámej, často zahraničnej domény.

Má nepresný text, neslovensky znejúce alebo nezrozumiteľné formulácie viet.

Ponúka odkazy, ktoré Vás presmerujú na neznáme stránky.

Vytvára pocit naliehavosti a ohrozenia. 

Ak budeme mať podozrenie na prezradenie vášho hesla, deaktivujeme vám prístup do klientskej zóny a pošleme vám informáciu o zablokovaní vašej klientskej zóny. Požiadame vás, aby ste nám zavolali na telefónne číslo 0850 111 212 alebo nám napísali cez formulár na stránke www.cetelem.sk/kontakty.

Nikdy vo vás nebudeme vyvolávať pocit naliehavosti – veď prístup sme už zablokovali. A je len na vás, kedy si vytvoríte nové bezpečné prihlasovacie heslo.  

Všetku komunikáciu vám zasielame z e-mailu zaslaného z domény @cetelem.sk.

Neklikajte na link z e-mailu - do klientskej zóny sa vždy prihlasujte tak, že napíšte do prehliadača stránku www.cetelem.sk a z nej sa prihláste.

 

Navigace Vyhľadávanie
Vyhľadávanie
Klientská zóna