Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Blokácia a bezpečnosť karty

Blokácia kreditnej karty

Stratili ste svoju kreditnú kartu alebo Vám ju ukradli? V prípade, ak nemáte svoju kartu po ruke, alebo ju neviete nájsť, zavolajte nám a zablokujte ju kedykoľvek. Služba blokovania kreditnej karty je bezplatná!

24 hodín denne a 7 dní v týždni sme Vám k dispozícii na tel. čísle: 0850 11 12 12Ak voláte zo zahraničia, použite telefónne číslo:  +421 2 5934 27 73

Prehľad o pohyboch na Vašej karte Cetelem

Klientská zóna:

Prihláste sa do svojej Klientskej zóny a okrem iných užitočných informácií v nej nájdete aj prehľad všetkých Vašich transakcií v reálnom čase a s podrobným popisom.

SMS o autorizácii transakcie:

Chcete mať okamžitú informáciu o zrealizovaní platby kartou? Aktivujte službu SMS notifikácie, vďaka ktorej Vám príde SMS po každej vykonanej platbe kartou. Ako si aktivujete SMS?

  • Nastavíte si ich vo svojej Klientskej zóne www.cetelem.sk/zona alebo
  • na našej infolinke 0850 111 212

Služba je spoplatnená v zmysle aktuálne platného sadzobníka poplatkov a vzťahuje sa na použitie karty pre výber hotovosti z bankomatu, zaplatenie u obchodníka alebo SMS o pripísaní splátky na Vašu kartu. SMS o návratnej kreditnej transakcii od obchodníka neposkytujeme.

SMS o overení klienta:

sú Vám nastavené automaticky a bez poplatku pre tieto služby:

  • Overovacie SMS pre prístup do Klientskej zóny,
  • Potvrdenie zmeny nastavení v klientskej zóne,
  • SMS pre potvrdenie platby cez internet.

 

Ešte lepšia ochrana pri platbách na internete s Mastercard® Identity Check™  

V súčasnej dobe je potrebné, aby aj platby na internete a v mobilných aplikáciách boli ešte bezpečnejšie. Preto sme zaviedli na našich kartách Cetelem nový bezpečnostný štandard, ktorého predchodcu ste možno poznali ako 3DS, 3D Secure alebo SecureCode a tým je Mastercard Identity Check, vďaka ktorému budú Vaše platby jednoduchšie a bezpečnejšie.Aké nové výhody Vás čakajú od septembra na kreditnej karte Cetelem?

  • Vyšší štandard bezpečnosti: Chráňte svoje platby pomocou ďalšej úrovne zabezpečenia.
  • Flexibilita: Rovnaká úroveň bezpečnosti na všetkých používaných zariadeniach (mobilný telefón alebo počítač).
  • Jednoduchá platba: Rýchle a jednoduché overenie internetovej platby pomocou unikátneho SMS kódu (SMS OTP) zaslaného na Váš mobilný telefón alebo pomocou odtlačku prsta alebo rozpoznania tváre vo Vašom mobilnom telefóne.

Aplikácia Cetelem

Aby ste mohli jednoduchšie a bezpečnejšie potvrdzovať internetové nákupy, stačí si stiahnuť aplikáciu Cetelem, ktorá bude dostupná v Google Play a Apple Store. Mastercard Identity Check analyzuje každú on-line platbu Vašou kartou a rozhoduje, či je platba naozaj Vaša a nie je nutné ju ďalej overovať. To znamená, že všetky platby sú monitorované v reálnom čase a väčšina z nich je schvaľovaná okamžite, takže prebehnú hladko a pohodlne. Pokiaľ je potrebná ďalšia úroveň zabezpečenia, budete pri platení na internete vyzvaný, aby ste potvrdili svoju identitu niektorým z týchto faktorov:

  • jednorazové SMS heslo poslané ako bezplatná SMS správa
  • odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre prostredníctvom našej Cetelem aplikácie.

  Ako to bude fungovať: Keď na internete v obchode kliknete na „Zaplatiť objednávku“, začne sa nový proces overenia a budete presmerovaný na našu stránku pre overenie platby, pričom v reálnom čase monitorujeme riziko transakcie.

  • Transakcie s nízkou mierou rizika môžu byť schválené bez ďalšieho kroku. Iba ak je potrebná vyššia úroveň zabezpečenia, budete vyzvaný, aby ste platbu autorizovali odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre v našej Cetelem mobilnej aplikácii alebo zadaním jednorazového SMS hesla na počítači.
  • Aplikáciu otvoríte pomocou push notifikácie na svojom mobilnom telefóne a platbu schválite odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre.
  • Obchodník dostane potvrdenie a Vaša objednávka je dokončená.

  To je všetko! Je to jednoduché, pohodlné a bezpečné.  

Cetelem spĺňa novú európsku smernicu ohľadne silného overovania klientov v prostredí platobných služieb. - PSD2

Cieľom zmien, ktoré vstúpili do platnosti 14. septembra bolo posilniť transparentnosť a možnosť rýchlejšieho prijímania inovácií v oblasti platobných služieb. Pre klienta to znamená priniesť jednoduchšie a modernejšie spôsoby platieb, otvoriť svet platieb inováciám vo svete bankovníctva a zabezpečiť ešte viac on-line a digitálne platby.

Čo znamená PSD2 pre klienta Cetelem?

  • Bezpečnejšie a pohodlnejšie overovanie internetových platieb kartou Cetelem pomocou:
    •  jednorazového SMS kódu (bezplatná služba) alebo
    •  biometrie mobilného zariadenia cez mobilnú aplikáciu Cetelem (bezplatná aplikácia)
  • Bezkontakntné platby až do 50 €, pinkódom potvrdzujete každú šiestu platbu, alebo ak bezkontaktné nákupy prekročia 150 € 
  • Bezpečnejšie prihlasovanie a overovanie aktivít v klientskej zóne, t. z. dvojfaktorové overovanie akcií v on-line klientskej zóne cez jednorazový SMS kód a heslo z klientskej zóny, napr. prihlásenie, registrácia, zmena citlivých údajov alebo prevody z karty na účet

Dôležité upozornenie pre klientov Cetelem: je dôležité doplniť alebo si zaktualizovať mobilné telefónne číslo pre komunikáciu s Cetelem. V prípade potreby doplnenia alebo zmeny, kontaktujete náš klientsky servis na telefónnom čísle 0850 11 12 12

Chráňte svoje údaje pred zlodejmi

4 typy ako sa správať v online priestore a vyhnúť sa tzv. phishingu:

  1. Neotvárajte emaily, ktoré neboli poslané z našej domény @cetelem.sk pretože sme ich určite neposlali my
  2. Neotvárajte v žiadnom prípade linky v takýchto emailoch a už vonkoncom nie prílohy.
  3. Ak Vám aj prišiel znepokojujúci email ohľadom Vášho účtu, karty alebo nejaká super ponuka a chcete si to overiť, neklikajte na odkaz ale choďte rovno na našu stránku https://www.cetelem.sk/ alebo nám zavolajte na 0850 11 12 12.
  4. Na záver odporúčame, aby ste nikdy nikam nezadávali vaše prihlasovacie údaje(prihlasovacie meno, heslo) okrem prihlasovania sa do našej klientskej zóny na našej stránke https://www.cetelem.sk/. A súčasne neodporúčame zadávať Vaše údaje o karte(číslo karty, dátum expirácie, CVV kód) inde ako pri platení on-line u dôveryhodných predajcoch.

Viac o ochrane osobných údajov si môžete prečítať na našom blogu

Navigace Vyhľadávanie
Vyhľadávanie
Klientská zóna