Zaregistrujte sa do klientskej zóny
Pripravili sme si pre Vás jednoduchý návod v 3 krokoch ako na to
Registráciou v klientskej zóne získate možnosť:
- skontrolovať si stav svojho úveru
- zmeniť osobné údaje
- bez poplatku prevádzať peňažné prostrieky na bankové účty v rámci SR
1. V pravom hornom rohu kliknete na tlačítko Klientská zóna
2. Klinite na Nová registrácia a otvorí sa Vám formulár, ktorý vypíšete na základe vaších údajov
Pre správnu registráciu je potrebné vyplniť všetky polia:
- Rodné číslo užívateľa – je potrebné zadať Vaše rodné číslo
- Číslo úverového prípadu (= číslo úverového účtu/číslo úveru => nájdete v úvodnom liste k nákupu na splátky, spotrebnému úveru, prípadne vo výpise ku kreditnej karte)
- E-mailová adresa – zadajte Vašu platnú e-mailovú adresu, na ktorú Vám príde overovací e-mail
- Prihlasovacie meno (odporúčame Vám použiť svoj e-mail)
- Heslo a overenie hesla (veľké písmeno, číslo a minimálne 8 znakov)
3. Potvrdenie registrácie
Po potvrdení tlačidlom Pokračovať Vám bude odoslaná autorizačná sms na mobilné číslo evidované v Ceteleme. V prípade, že nemáte evidované tel.číslo, je potrebné kontaktovať náš klientsky servis na 0850 11 12 12.
V prípade, že máte zaevidované tel.číslo, príde Vám autorizačná sms, ktorou je potrebné potvrdiť registráciu. Následne sa Vám odošle autorizačný e-mail na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii. Po potvrdení overovacieho linku, ste ako klient registrovaný.
Dôležité informácie:
- Číslo úverového prípadu uvádzajte bez medzier a interpunkčných znakov
- Heslo musí obsahovať: veľké písmeno, číslo a mať minimálne 8 znakov. Povolené znaky: !@#$%&+_-.;:(bez medzier). Heslo sa nesmie opakovať s poslednými použitými heslami.
- Prihlasovacie meno musí obsahovať minimálne 6 znakov
- Registrácia do klientskej zóny je možná iba v prípade, že klient má u nás zaevidované svoje telefónne číslo. V prípade, že klient nemá v Ceteleme evidované telefónne číslo, je potrebné kontaktovať naše klientske centrum na 0850 11 12 12.