Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Zaregistrujte sa do klientskej zóny

Pripravili sme si pre Vás jednoduchý návod v 3 krokoch ako na to

Registráciou v klientskej zóne získate možnosť:

  • skontrolovať si stav svojho úveru
  • zmeniť osobné údaje
  • bez poplatku prevádzať peňažné prostrieky na bankové účty v rámci SR 

1. V pravom hornom rohu kliknete na tlačítko Klientská zóna

2. Klinite na Nová registrácia a otvorí sa Vám formulár, ktorý vypíšete na základe vaších údajov

Pre správnu registráciu je potrebné vyplniť všetky polia:

  • Rodné číslo užívateľa – je potrebné zadať Vaše rodné číslo
  • Číslo úverového prípadu (= číslo úverového účtu/číslo úveru => nájdete v úvodnom liste k nákupu na splátky, spotrebnému úveru, prípadne vo výpise ku kreditnej karte)
  • E-mailová adresa – zadajte Vašu platnú e-mailovú adresu, na ktorú Vám príde overovací e-mail
  • Prihlasovacie meno
  • Heslo a overenie hesla (veľké písmeno, číslo a minimálne 8 znakov)

3. Potvrdenie registrácie

Po potvrdení tlačidlom Pokračovať Vám bude odoslaná autorizačná sms na mobilné číslo evidované v Ceteleme. V prípade, že nemáte evidované tel.číslo, je potrebné kontaktovať náš klientsky servis na 0850 11 12 12.

V prípade, že máte zaevidované tel.číslo, príde Vám autorizačná sms, ktorou je potrebné potvrdiť registráciu. Následne sa Vám odošle autorizačný e-mail na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii. Po potvrdení overovacieho linku,  ste ako klient registrovaný.

Dôležité informácie:

  • Číslo úverového prípadu uvádzajte bez medzier a interpunkčných znakov
  • Heslo musí obsahovať: veľké písmeno, číslo a mať minimálne 8 znakov. Povolené znaky: !@#$%&+_-.;:(bez medzier). Heslo sa nesmie opakovať s poslednými použitými heslami.
  • Prihlasovacie meno musí obsahovať minimálne 6 znakov
  • Registrácia do klientskej zóny je možná iba v prípade, že klient má u nás zaevidované svoje telefónne číslo. V prípade, že klient nemá v Ceteleme evidované telefónne číslo, je potrebné kontaktovať naše klientske centrum na 0850 11 12 12.