Zabudnuté meno
Cetelem sa mení na Home Credit
Oznam o nedostupnosti služby
Vážení klienti, od 1. marca 2023 nebudú z technických príčin dostupné funkcionality „Jednorazové príkazy“ a „Trvalé príkazy“ využívané na prevod finančných prostriedkov z karty Cetelem na iný, ako váš bankový účet, ktorý máte u nás evidovaný.
Naďalej však si môžete prevádzať finančné prostriedky pomocou služby „Prevod na Váš účet“ na bankový účet, ktorý máte u nás evidovaný a overený. Túto službu vám poskytujeme bez poplatku.
V prípade otázok alebo nejasností sme vám k dispozícii na našom call centre počas pracovných dní od 8:00 do 16:30 na telefónnom čísle 0850 111 212.
Za toto obmedzenie sa vám ospravedlňujeme.
Žiada od vás niekto vaše prihlasovacie heslá a kódy?
Oslovili vás s dôveryhodným príbehom, prečo ich máte prezradiť? Zvýšte svoju pozornosť a chráňte sa! Môže ísť o podvod.
Nemáte ešte účet?
Založte si účet v klientskej zóne s jednoduchým návodom.
Funkcia obnovenia zabudnutého hesla
Momentálne evidujeme problémy s doručovaním emailov na obnovu zabudnutého hesla.
Pokiaľ ste požiadali o obnovu, ale email Vám neprišiel, prosím urobte si opätovnú registráciu. Môžete použiť pôvodný email a telefónne číslo.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
Aktuality
-
Cetelem sa mení na Home Credit
03. 04. 2024 Viac -
Výpis zasielaný na emailovú adresu klienta
04. 09. 2023 Viac -
Oznam o postupnom ukončení aktivít na Slovensku
04. 09. 2023 Viac -
Ukončenie poskytovania benefitu Cash Back
27. 06. 2023 Viac -
Oznam o nedostupnosti služby
04. 09. 2023 Viac