Krízová linka pomoci
Krízová linka pomoci je dostupná pre všetkých ľudí na www.krizovalinkapomoci.sk a ponúka anonymnú a bezplatnú pomoc v krízových situáciách, ktoré vznikajú v súvislosti s Covid-19 prostredníctvom četu, e-mailu, videoporadenstva a telefonického poradenstva na 0800 500 333.
S príchodom koronavírusu aj na územie Slovenskej republiky sa veľký počet ľudí ocitol v situácii, ktorej čelia prvýkrát, a ktorá so sebou zároveň prináša mnohé straty, náročné situácie a stresujúce okamihy plné neistoty. Krízová linka pomoci vznikla v čase pandémie COVID-19 ako popud občianskeho združenia IPčko s cieľom poskytnúť psychologickú pomoc ľuďom v kríze. IPčko vnímalo silnú potrebu založenia Krízovej linky pomoci v dôsledku rapídneho nárastu krízových kontaktov na doteraz prevádzkovaných online linkách dôvery IPčko.sk a Dobrá linka.
Krízová linka pomoci je dostupná pre všetkých ľudí na www.krizovalinkapomoci.sk a ponúka anonymnú a bezplatnú pomoc v krízových situáciách, ktoré vznikajú v súvislosti s Covid-19 prostredníctvom četu, e-mailu, videoporadenstva a telefonického poradenstva na 0800 500 333.
Ako funguje krízová linka pomoci?
Krízová linka pomoci poskytuje anonymnú, nonstop a bezplatnú psychologickú pomoc a podporu pre ľudí alebo ich blízkych, ktorí sa ocitli v kríze v súvislosti s COVID-19. Poradenstvo poskytujú odborne vyškolení psychológovia, sociálni pracovníci a špeciálni pedagógovia. Viac informácií na www.krizovalinkapomoci.sk/.
Zdroj informácií a obrázkov: www.krizovalinkapomoci.sk.