Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Ešte jednoduchšie platenie na internete s mobilnou aplikáciou Cetelem

Važený klient, klientka

Od 01. 01. 2021 nastali zmeny týkajúce sa platieb cez internet a to pri potvrdzovaní internetových nákupov. Legislatívna zmena je povinná pre všetkých poskytovateľov platobných služieb, teda aj pre banky. Každá banka zaviedla nejaký nový bezpečnostný faktor, jeho názov sa ale môže líšiť (heslo, ePIN, a iné).

ePIN je bezpečnostný prvok, bez ktorého nie je možné používať vašu kreditnú kartu od Cetelem na internete.  

Kedy budete svoj ePIN potrebovať?

  • Pri potvrdzovaní platieb za nákupy cez internet – s jednorazovým SMS kódom zadáte aj ePIN
  • Pri registrácii do mobilnej aplikácie Cetelem na potvrdzovanie platieb

Kde nájdete svoj ePIN?

Kreditné karty vydané od januára 2021

ePIN posielame doporučenou poštou po vydaní karty resp. emailom, ak má klient pri vydávaní karty nahlásenú svoju emailovú adresu. Viac o bezpečnosti elektronického doručenia ePIN TU. 

Kreditné karty vydané pred januárom 2021

ePIN ku kreditným kartám od Cetelem sme našim klientom zasielali doporučenou poštou v decembri 2020.

V prípade, že ste doporučený list s ePIN neobdržali, kontaktujte nás na klientskom servise 0850 111 212, kde sme vám k dispozícii počas pracovných dní v čase od 8.00 hod. do 16.30 hod, alebo online cez kontaktný formulár na www.cetelem.sk/kontakty.

Ak ste svoj ePIN stratili alebo zabudli, o znovu vydanie môžete požiadať vo svojej Klientskej zóne. Po prihlásení kliknete na Vašu kreditnú kartu a v ľavom menu nájdete priečinok Obnova PIN a ePIN. Následne zvolíte ePIN a dáte potvrdiť voľbu. ePIN vám príde poštou v priebehu niekoľkých dní.

Platba na internete bez mobilnej aplikácie Cetelem

Ak uprednostňujete potvrdzovanie platieb za nákupy cez internet jednorazovým SMS kódom, budete z dôvodu zvýšenia bezpečnosti zadávať k jednorazovému SMS kódu aj ďalší bezpečnostný faktor - ePIN (štvorciferný kód).

Platba na internete jednoduchšie a rýchlejšie

Nechce sa Vám prepisovať jednorazové kódy a zadávať ePIN? Stačí si stiahnuť našu mobilnú aplikáciu, zaregistrovať sa a potvrdzovať nákupy modernejšie, pohodlnejšie a jednoduchšie cez biometriu do 2 sekúnd.

Ako to bude fungovať?

  • ePIN ku karte budete potrebovať pre registráciu do mobilnej aplikácie Cetelem alebo na potvrdzovanie platieb za nákupy cez internet, ak používate potvrdzovanie cez jednorazový SMS kód.
  • ePIN si budete môcť zobraziť aj zmeniť v mobilnej aplikácii.
  • Ak budú SMS kód aj ePIN údaje v platobnej bráne zadané správne (SMS kód aj ePIN alebo potvrdenie cez mobilnú aplikáciu), obchodník aj vy dostane potvrdenie, že nákup je úspešne dokončený.

Zjednodušte si potvrdzovanie platieb za nákupy cez internet, cez našu aplikáciu, s odtlačkom prsta a rozpoznaním tváre

Android

Apple

Navigace Vyhľadávanie
Vyhľadávanie
Klientská zóna