Cetelem bubbles
Cetelem bubbles

Mobilná aplikácia a ePin

Nová verzia mobilnej aplikácie Cetelem

Už čoskoro bude dostupná nová, vylepšená verzia aplikácie, aby bola bezpečnejšia na potvrdzovanie platieb za nákupy cez internet.

Ak už máte aplikáciu v mobile stiahnutú z minulosti, o dostupnosti novej verzie budete informovaní SMS správou.

Pri aktualizácii budete potrebovať svoj ePIN, ďalší bezpečnostný faktor platný od 01.01.2021. Viac o ePIN nájdete TU

Okrem vyššej bezpečnosti pribudnú v aplikácii Cetelem aj nové funkcie:

  • Zobrazenie vášho ePIN
  • Bezplatná zmena ePIN

Ešte lepšia ochrana pri platbách na internete

Pýtate sa, prečo by ste mali používať našu mobilnú aplikáciu pre potvrdzovanie platieb Cetelem? Preto že v súčasnej dobe je nakupovanie na internete čím viac populárnejšie a vďaka mobilnej aplikácii Cetelem, môže byť nakupovanie na internete ešte pohodlnejšie a rýchlejšie.

Aplikacia Cetelem

nemusíte prepisovať SMS kód a ePIN na potvrdenie nákupu na internete. S mobilnou aplikáciou Cetelem stačí potvrdiť platbu biometriou Vášho telefónu (odtlačok prsta pre Android a odtlačok prsta alebo sken tváre pre iOs), pretože kreditné karty Cetelem ako prvé na slovenskom trhu umožňujú svojim klientom využívať túto technológiou.

Nemáte ešte mobilnú aplikáciu Cetelem?

Aby ste mohli jednoduchšie a bezpečnejšie potvrdzovať internetové nákupy, stačí si stiahnuť aplikáciu Cetelem

Android

Apple

Aplikacia Cetelem

Ako aplikácia funguje:

Keď na internete v obchode kliknete na „Zaplatiť objednávku“, začne sa nový proces overenia a budete presmerovaný na stránku pre overenie platby, pričom v reálnom čase monitorujeme riziko Vášho nákupu.

  • transakcie s nízkou mierou rizika môžu byť schválené bez ďalšieho kroku, to znamená že nemusíte zadávať ani SMS kód a ani potvrdzovať platbu cez aplikáciu
  • ak je potrebná vyššia úroveň zabezpečenia transakcie, budete vyzvaný, aby ste platbu autorizovali:
    • buď cez SMS kód + ePIN, ak nemáte aplikáciu,
    • alebo Vám aplikácia pošle push notifikáciu a platbu schválite odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre v našej Cetelem mobilnej aplikácii
    • nemáte internet v mobile ale máte našu aplikáciu? Transakciu potom jednoducho potvrdíte kódom, ktorý Vám vygeneruje QR skener v aplikácii – Offline režim

Obchodník dostane potvrdenie že overenie prebehlo v poriadku a Vaša objednávka je dokončená. Iba sledujete obrazovku pri nákupe, ako sa nákup ukončí.  

To je všetko! Je to jednoduché, pohodlné a bezpečné.

Aplikacia Cetelem

Potrebujete poradiť ohľadne používania kreditnej karty Cetelem na internete? Vyberte si z otázok a odpovedí pripravených tu alebo nám zavolajte na 0850 11 12 12 v pracovných dňoch od 8.00 – 16.30 hod. a radi Vám poradíme.

 ePIN

Važený klient, klientka

Od 01. 01. 2021 nastali zmeny týkajúce sa platieb cez internet a to pri potvrdzovaní internetových nákupov. Legislatívna zmena je povinná pre všetkých poskytovateľov platobných služieb, teda aj pre banky. Každá banka zaviedla nejaký nový bezpečnostný faktor, jeho názov sa ale môže líšiť (heslo, ePIN, a iné).

ePIN je bezpečnostný prvok, bez ktorého nie je možné používať vašu kreditnú kartu od Cetelem na internete.  

Kedy budete svoj ePIN potrebovať?

  • Pri potvrdzovaní platieb za nákupy cez internet – s jednorazovým SMS kódom zadáte aj ePIN
  • Pri registrácii do mobilnej aplikácie Cetelem na potvrdzovanie platieb

Kde nájdete svoj ePIN?

Kreditné karty vydané od januára 2021

ePIN posielame doporučenou poštou po vydaní karty resp. emailom, ak má klient pri vydávaní karty nahlásenú svoju emailovú adresu. Viac o bezpečnosti elektronického doručenia ePIN TU. 

Kreditné karty vydané pred januárom 2021

ePIN ku kreditným kartám od Cetelem sme našim klientom zasielali doporučenou poštou v decembri 2020.

V prípade, že ste doporučený list s ePIN neobdržali, kontaktujte nás na klientskom servise 0850 111 212, kde sme vám k dispozícii počas pracovných dní v čase od 8.00 hod. do 16.30 hod, alebo online cez kontaktný formulár na www.cetelem.sk/kontakty.

Ak ste svoj ePIN stratili alebo zabudli, o znovu vydanie môžete požiadať vo svojej Klientskej zóne . Po prihlásení kliknete na Vašu kreditnú kartu a v ľavom menu nájdete priečinok na obnovu ePIN.

Platba na internete bez mobilnej aplikácie Cetelem

Ak uprednostňujete potvrdzovanie platieb za nákupy cez internet jednorazovým SMS kódom, budete z dôvodu zvýšenia bezpečnosti zadávať k jednorazovému SMS kódu aj ďalší bezpečnostný faktor - ePIN (štvorciferný kód).

 

Platba na internete jednoduchšie a rýchlejšie

Nechce sa Vám prepisovať jednorazové kódy a zadávať ePIN? Stačí si stiahnuť našu mobilnú aplikáciu, zaregistrovať sa a potvrdzovať nákupy modernejšie, pohodlnejšie a jednoduchšie cez biometriu do 2 sekúnd.

Ako to bude fungovať?

  • ePIN ku karte budete potrebovať pre registráciu do mobilnej aplikácie Cetelem alebo na potvrdzovanie platieb za nákupy cez internet, ak používate potvrdzovanie cez jednorazový SMS kód.
  • ePIN si budete môcť zobraziť aj zmeniť v mobilnej aplikácii.
  • Ak budú SMS kód aj ePIN údaje v platobnej bráne zadané správne (SMS kód aj ePIN alebo potvrdenie cez mobilnú aplikáciu), obchodník aj vy dostane potvrdenie, že nákup je úspešne dokončený.

Zabudli ste svoj ePIN?

Nevadí, v našej klientskej zóne si ho môžete znova zaslať k vám domov. Stačí po prihlásení kliknuť na vašu kreditnú kartu a v lavom menu nájdete priečinok Obnova PIN a ePIN. Následne zvolíte ePIN a dáte potvrdiť voľbu. ePIN vám príde poštou v priebehu niekoľkých dní.

 

Navigace Vyhľadávanie
Vyhľadávanie
Klientská zóna